Joskus 70-80luvun vaihteessa tuli kuunnelmana, tai samantyylisenä esityksenä kuin Sinuhe, Taru Sormusten Herrasta. Onko sitä olemassa tallenteena jota voisi…

Kysytty

Joskus 70-80luvun vaihteessa tuli kuunnelmana, tai samantyylisenä esityksenä kuin Sinuhe, Taru Sormusten Herrasta. Onko sitä olemassa tallenteena jota voisi lainata. Oli meinaan tosi hyvä ja olisi kiva saada nauttia loistavasta tarinasta uudelleen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä, Taru Sormusten Herrasta osat 1, 2 ja 3 ovat kaikki lainattavissa pääkaupunkiseudun kirjastoista cd-levyinä ja Heikki Määttäsen erinomaisesti lukemina. Voit etsiä pääkaupunkiseudun tietokannasta: www.helmet.fi sijoituskirjastoja ja esimerkiksi tehdä varauksia lähikirjastoosi.