Jos teos löytyy kirjastosta niin kuin nopeasti teos noudettavissa?

Kysytty

Jos teos löytyy kirjastosta niin kuin nopeasti teos noudettavissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kun teet varauksen Vaskissa https://vaski.finna.fi/  saat ilmoituksen, kun teos on noudettavissa. Kirjaston aukioloaikana tehdyt varaukset pyritään noutamaan hyllystä yleensä saman päivän aikana, mutta mikäli on kyseessä kuljetus toiseen kirjastoon, varauksen tulo voi kestää useita päiviä. Aina täytyy kuitenkin odottaa noutoilmoitusta, joka voi tulla tekstiviestinä, sähköpostina tai kirjeenä. Tekstiviesti on nopein.