Jos teoksen kohdalla Helmetissä on esim. "Kallio var, Hyllyssä", onko teos siis varastossa vai missä? Saako teoksen vain menemällä kyseiseen kirjastoon, vai…

Kysytty

Jos teoksen kohdalla Helmetissä on esim. "Kallio var, Hyllyssä", onko teos siis varastossa vai missä? Saako teoksen vain menemällä kyseiseen kirjastoon, vai pitääkö se tilata erikseen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä, se on Kallion kirjaston varastossa. Sen saa Kallion kirjastosta siellä käymällä tai sen voi myös varata ihan tavalliseen tapaan. Kirjastossa virkailija noutaa sen Sinulle.