Otsikko
Miten saan Helmet-järjestelmässä aikaan tuon oman hakuhistorian?

Kysytty

Hei!

Miten saan Helmet-järjestelmässä aikaan tuon oman hakuhistorian?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Haun tallentaminen tapahtuu seuraavasti: kirjaudu HelMetissä Omiin tietoihisi ja tee haku. Hakutuloslistan yläpuolelle ilmestyy painike Tallenna. Napsauta painiketta ja palaa omiin tietoihisi. Tallentamasi hakutuloksen saat näkyviin painikkeesta Tallennetut haut. Tallentamiesi hakujen avulla voit esimerkiksi löytää etsimäsi teokset myöhemmin uudelleen tai tutkia, mitä uutta tiettyyn aiheeseen liittyvää aineistoa kirjastoihin on tullut.