Otsikko
Miten saa tallennetuista hauista näkymään missä kirjastossa ne sijaitsevat ja mikä on lainatilanne?

Kysytty

Miten saa tallennetuista hauista näkymään missä kirjastossa ne sijaitsevat ja mikä on lainatilanne?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet-aineistohaun hakutuloksissa teoksen nimi on linkki saatavuustietoihin eli klikkaamalla hiirellä nimen kohdalta näet sijainnit ja lainatilanteen. Saatavuustietojen näkeminen ei edellytä viitteiden ruksittamista ja tallentamista. Sähköpostiin tai näytölle lähetetyistä viitteistä ei enää pääse saatavuustietoihin. Hakulistojen tulostamisesta ja lähettämisestä sähköpostiin löytyy ohje Helmetistä: http://www.helmet.fi/screens/help_fin.html#tulostaminen