Jos on varannut kirjan, niin haetaanko kirja kassalta vai onko kirja kuitenkin hyllyssä?

Kysytty

Hei. Jos on varannut kirjan, niin haetaanko kirja kassalta vai onko kirja kuitenkin hyllyssä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaa kannattaa kysyä kassalta/ kirjaston infotiskiltä/ neuvonnasta.
Jos olet tullut heti varauksen tehtyäsi kirjastoon sitä hakemaan, varaus saattaa tosiaan löytyä vielä hyllystä.

Jos olet jo saanut kirjasta saapumisilmoituksen, kirja löytyy yleensä varaushyllystä.
Varaukset ovat joko avohyllyissä tiskin lähettyvillä ja sen saa lainata itse tiskiltä tai automaatilla
tai varaus on tiskin takana ja virkailija lainaa sen sinulle.