Jos haluaisi tehdä aloitteen, että peruskoulun lomia muutettaisiin siten, että kesälomasta siirrettäisiin lomapäiviä pääsiäistä edeltävälle viikolle, niin…

Kysytty

Jos haluaisi tehdä aloitteen, että peruskoulun lomia muutettaisiin siten, että kesälomasta siirrettäisiin lomapäiviä pääsiäistä edeltävälle viikolle, niin mihin aloite tulisi tehdä? Eduskuntaan vai oman kuntaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Koulujen loma-ajoista päättävät opetuksen järjestäjät eli niitä koskevat aloitteet tulee tehdä oman kunnan opetustoimelle.

http://www.minedu.fi/OPM/Koulutus/yleissivistaevae_koulutus/perusopetus…