Otsikko
John Donne: kirjoituksia sairasvuoteelta (tms.) - julkaisutiedot ja alkuteoksen nimi

Kysytty

John Donne: kirjoituksia sairasvuoteelta (tms.) - julkaisutiedot ja alkuteoksen nimi

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen kansallisbibliografia Fennicasta löytyivät tiedot John Donnen teoksesta Rukouksia sairasvuoteelta, jonka alkuperäinen nimi on Devotions upon emergent occasions. Teoksen on suomentanut Paavo Rissanen, joka on kirjoittanut kirjaan myös johdannon ja selitykset. Teos kuuluu Hengen tie -sarjaan ja sen on julkaissut Kirjaneliö vuonna 1988.