Jag söker videon som handlar om Helsingfors under första delen av 1900-talet. Gärna med fokusering på arkitektur och kommunikation. Med tack på förhand, Peter

Kysytty

Jag söker videon som handlar om Helsingfors under första delen av 1900-talet. Gärna med fokusering på arkitektur och kommunikation.
Med tack på förhand, Peter

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Du kan söka videon om Helsingfors i databasen Plussa genom att använda
"Helsinki" eller "Helsingfors" som ämnesord. Sökningen avgränsas enligt medietyp
att gälla endast videokassetter. En del av dessa videon finns för utlåning, andra
finns på huvudbiblioteket i Helsingforssamlingen. De senare lånas inte ut, men det finns
möjlighet att titta på dem på huvudbibliotekets musikavdelning.