Otsikko
Jag skulle vilja låna Drömprinsessan av Diane Wynne Jones. Varför går det inte fanns den tycks finnas på flera bibliotek? "Varaus estetty" står det som svar.

Kysytty

hej,
jag skulle vilja låna Drömprinsessan av Diane Wynne Jones. Varför går det inte fanns den tycks finnas på flera bibliotek? "Varaus estetty" står det som svar.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tyvärr finns boken inte mera i bibliotekets samling utan den är avskriven.