Isovanhempani olivat Karjalan evakkoja ja sotien jälkeen töissä Kytäjän kartanossa. Mistä saisi tähän vahvistuksen. Onko Kytäjän kartanosta jotain historiikkia…

Kysytty

Isovanhempani olivat Karjalan evakkoja ja sotien jälkeen töissä Kytäjän kartanossa.
Mistä saisi tähän vahvistuksen. Onko Kytäjän kartanosta jotain historiikkia, palkkakirjanpitoa tms saatavissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kartanosta ilmestyi historiikki vuonna 1983: Kytäjä, kohtalon kartano / Aake Pesonen. Kirjan saa lainaan muutamasta Helmet-kirjastosta:

http://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb1452846__Skyt%C3%A4j%C3%A4…