Otsikko
Iskelmälaulaja Berit levytti aikoinaan yhdessä Dalape orkesterin kanssa kappaleen "Jimmy banjoaan hän soittaa" kuka soittaa kappaleella banjo soolon?

Kysytty

Iskelmälaulaja Berit levytti aikoinaan yhdessä Dalape orkesterin kanssa kappaleen "Jimmy banjoaan hän soittaa" kuka soittaa kappaleella banjo soolon?

Vastaus

Vastattu

Luultavasti Berit & Dallapé -levyllä (1977) ja siihen sisältyneessä "Jimmy banjoaan hän soittaa" -kappaleessa soitti banjosoolon Ingmar Englund, joka oli Dallapén 1970-luvun levytysten vakituinen vierailija banjoineen.

Lähde: Marko Tikka & Toivo Tamminen, Tanssiorkesteri Dallapé. Suomijatsin legenda 1925-2010. SKS, 2011.