Mistä löytyisi internetpalvelu joka toisi luettavaksi hieman uudempien vuosikertojen lehdissä ollutta sisältöä, eli aineistoa joka on julkaistu vaikkapa…

Kysytty

Mistä löytyisi internetpalvelu joka toisi luettavaksi hieman uudempien vuosikertojen lehdissä ollutta sisältöä, eli aineistoa joka on julkaistu vaikkapa Outokummun seutu -lehdessä 31.08.1990 nimellä Sätöksen hovin värikäs historia.

Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Joensuun seutukirjaston maakuntaosasto ylläpitää Käkönen-viitetietokantaa, josta myös kyseisen artikkelin viitetieto löytyy. Itse artikkelin voit saada kopiona lähimpään kirjastoosi tai sieltä itse lukemalla artikkelin mikrofilmiltä.

Kokotekstinä artikkelia ei löydy internetistä, koska Outokummun seutu ei ole mukana ePress-palvelussa eikä siellä arkisto muutenkaan ulotu näin pitkälle taaksepäin.

Käkösen hakuun pääset tästä linkistä: http://kakonen.jns.fi/aineistohaku.html

Tietokanta löytyy myös Vaara-kirjastojen sivulta kohdasta Aineisto: Pohjois-Karjala-aineisto. Tätä kautta löytyvät myös linkit lehtipalveluihin ePress ja PressDisplay kohdasta Aineisto: Lehdet.