Irlannin maaseudulla aitaa tekevä parivaljakko, jolle sattuu paljon kommelluksia. Ohikulkijoihin liittyviä kuolemantapauksia ja ruumiita, joita kaverukset…

Kysytty

Irlannin maaseudulla aitaa tekevä parivaljakko, jolle sattuu paljon kommelluksia. Ohikulkijoihin liittyviä kuolemantapauksia ja ruumiita, joita kaverukset hautaavat työmaalle. Romaanin sisältö on jotakuinkin näin. Kirjailijan alkuperästä ei valitettavasti tietoa. Mistähän romaanista on kyse?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tam ja Richie, mainio työtä vieroksuva skottikaksikko, rakentavat aitaa englantilaisen Magnus Millsin omintakeisen huumorin sävyttämässä esikoisromaanissa Aidantekijät (WSOY, 1999).

http://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/kauno%253Aateos_10064#.WlWpSk1lKUk