Iltaa tästä Loviisan kirjaston naapurista Milloin valmistuu tilat videoiden muuntamiseen CD:lle ?On luvattu monesti. Toivottavasti ei samat hemmot ole…

Kysytty

Iltaa tästä Loviisan kirjaston naapurista
Milloin valmistuu tilat videoiden muuntamiseen CD:lle ?On luvattu monesti. Toivottavasti ei samat hemmot ole remonttia tekemässä kuin ne jotka kattoa olivat värkkäämässä.Terv.Eki

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Loviisan kirjastosta vastattiin näin:
Remontti on juuri valmistunut ja meidän atk-toimisto toi jo yhden näytön ennen remonttia, mutta se ei sopinut ko.laitteeseen. He ovat luvanneet näytön, laite meillä on.
Laitoin juuri kyselyn ATK-päällikölle näytöstä. Kun se on hoidettu meidän täytyy vielä opastaa henkilökuntaa, jotta tiedämme neuvoa asiakkaita.