Otsikko
Ilmestymässä on kesäkuun puolessa välissä Teetä ja sympatiaa-niminen Mccall Smithin kirja. Ilmeisesti ei ole tilattu teille. Aiotaanko tilata?

Kysytty

Ilmestymässä on kesäkuun puolessa välissä Teetä ja sympatiaa-niminen Mccall Smithin kirja. Ilmeisesti ei ole tilattu teille. Aiotaanko tilata?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaa on kyllä tilattu kirjastoon useita kappaleita, tilaus vain on niin tuore, että se ei vielä näyt tietokannassa eikä siten myöskään Venny-verkkokirjastossa. Viikon, parin kuluttua tilanne on varmaan toinen.