Hyvä Kirjastonhoitaja! Etsin Hannu Saha: Viisikielisen kanteleen ohjelmistoa - kirjan. ISBN: 951-95410-6-3 Kustantaja: Kansanmusiikki instituuttu, ilm. 1983…

Kysytty

Hyvä Kirjastonhoitaja!
Etsin Hannu Saha: Viisikielisen kanteleen ohjelmistoa - kirjan.
ISBN: 951-95410-6-3
Kustantaja: Kansanmusiikki instituuttu, ilm. 1983.
Mistä löytäisin ?
Kiitän neuvosta

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Alla kirjan tiedot . Kirja löytyy esim. pääkaupunkiseudun HelMet –tietokannasta ja sen voi varata mikäli on HelMet –kirjastokortti sekä siihen kuuluva PIN-koodi. HelMet –tietokanta löytyy osoitteesta: www.helmet.fi

Viisikielisen kanteleen ohjelmistoa. 1 / toim. Hannu Saha
Kaustinen : Kansanmusiikki-instituutti, 1983
1 sävelmäkokoelma (47 s.) : kuv. ; 25 cm
SARJA Kansanmusiikki-instituutin julkaisuja, ISSN 0355-9270 ; 10
951-95410-6-3 (nid.)

Mikäli ei asu pääkaupunkiseudulla, kirjasto voi tehdä kaukolainapyynnön oman kotikirjaston kautta tai verkko-osoitteessa: http://www.lib.hel.fi/forms/kaukopalvelupyynto.asp