Huomenta Minulla on Apple iPad tabletti, mutta minulla ei ole Wi-Fi yhteys,mahdollisuutta kotona. Apple 9.3.2 päivitys tarvitsee kuitenkin siirtimen. Voinko…

Kysytty

Huomenta

Minulla on Apple iPad tabletti, mutta minulla ei ole Wi-Fi yhteys,mahdollisuutta kotona. Apple 9.3.2 päivitys tarvitsee kuitenkin siirtimen. Voinko turvallisesti päivittää laitteeni Teillä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Meillähän kirjaston alakerrassa sijaitsee Mediamaja, josta saa apua tietoteknisiin ongelmiin, joten jos päivityksessä tarvitsette apua niin sieltä kyllä löytyy. Mediamaja on auki arkisin nyt vielä toukokuussa ma,ti, to 12-18 ja pe 10-16. Siellä päivitys ainakin onnistuu ilman ongelmia.