Huomasin että Jean M. Untinen-Auel on kirjoittanut jatkoa Children Of Earth sarjaan, eli viidennen osan jonka nimi on The Shelters Of Stone. Kysyisinkin, onko…

Kysytty

Hei!
Huomasin että Jean M. Untinen-Auel
on kirjoittanut jatkoa Children Of Earth sarjaan, eli viidennen osan jonka nimi on The Shelters Of Stone. Kysyisinkin, onko tätä teosta julkaistu suomeksi? jos on, onko mahdollisesti myytävänä kirjakaupoissa. Kirjaston tietokannasta sitä ei ainakaan löytynyt. Jos sitä ei ole suomenkielisenä, onko tietoa milloin se mahdollisesti ilmestyisi?

Kiitos jo etukäteen ja iloista kesän odotusta!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Maan lapset-sarjan viides osa ilmestyy WSOY:n kirjasanomien 2/2002 mukaan suomeksi heinäkuussa 2002 nimellä Luolien suojatit. Suomentajina ovat Ulla Selkälä ja Ilkka Äärelä.