Hetkellä kun yönkehä kaikaa aamutuuleen,kun unilaulu herää tyyneen sointuun, saapuu hyvä haltija ja avaa oven, sen takana aukeaa vihreä maa.......

Kysytty

Hetkellä kun yönkehä kaikaa aamutuuleen,kun unilaulu herää tyyneen sointuun, saapuu hyvä haltija ja avaa oven, sen takana
aukeaa vihreä maa....... Olen joskus 80-luvulla äänittänyt ohesen pätkän c-kasetille radiosta Tommy Tabermanin aamuradiossa esittämänä. Onko tämä jostain hänen runostaan ja jos on niin mistä ?

Vastaus

Vastattu

Tabermannin omasta runotuotannosta en tällaista katkelmaa onnistunut löytämään enkä valitettavasti onnistunut kysymyksen tekstikatkelmaa muuallekaan jäljittämään.