Henkilötietoja Eeva Sainesta, muunmuassa Kaksio Kahdelle kirjan kirjoittajasta.

Kysytty

Henkilötietoja Eeva Sainesta, muunmuassa Kaksio Kahdelle kirjan kirjoittajasta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Eeva Sainesta ei valitettavasti löytynyt tietoja kirjailijahakuteoksista eikä internetistä.
Hänen kirjojaan on julkaissut Kirjastopalvelu, joten ehkäpä kannattaisi vielä kysyä sieltä. Tässä yhteystiedot:

BTJ KIRJASTOPALVELU Oy
Vattuniemenkatu 23 A
PL 84
00211 HELSINKI

Puhelinvaihde (09) 584 0440
Sähköposti btj.kirjastopalvelu@btj.fi