Milloin ilmestyivät Nya Pressenin viimeiset numerot?

Kysytty

Helsingissä ilmestynyt Nya Pressen -lehti lakkautettiin monen verkkolähteen mukaan vuonna 1974. Tarkemmin: milloin ilmestyivät viimeiset numerot?

Vastaus

Vastattu

Ruotsinkielisen Wikipedian mukaan Nya Pressenin viimeinen numero ilmestyi 28.2.1974 (https://sv.wikipedia.org/wiki/Nya_Pressen).

3 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Kirjaston tietopalvelun vastauksessa ainoana lähteenä Wikipedia! Onko tämä nykyisten (muuttuneiden?) toimintaperiaatteiden mukaista? Aikaisemmin opetettiin käyttämään Wikipediaa enintään apureittinä varsinaisten lähteiden löytämiseen, siteeraten niistä luotettaviksi toteamiaan, ei lainaten Wikin satunnaista kirjoittajaa joka voi olla kuka tahansa missä tahansa.