HelMet tiedon mukaan ao kasettisarja on korjattavana, THE PRINCE OF TIDES. - BANTAM AUDIO 2KA / PAT CONROY CONROY, PAT 1987 Itäkeskus aik 4.4 KORJATTAVANA --…

Kysytty

Hei,
HelMet tiedon mukaan ao kasettisarja on korjattavana,
THE PRINCE OF TIDES. - BANTAM AUDIO 2KA / PAT CONROY
CONROY, PAT
Itäkeskus aik 4.4 KORJATTAVANA -- Kasetti

Osaatteko kertoa milloin tuo olisi jälleen lainattavissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti tässä kohdassa Helmet-haussa on päivittämätöntä tietoa. Asianomainen kasettisarja on toimimattomuuden tai pakkauksesta puuttuvan kasetin vuoksi poistettu.
Valitettavasti on myös todettava, ettei Kirjastot.fi:n Frank-monihaun mukaan aineistoa löydy muualtakaan Suomen kirjastoista kasettina tai cd-levynä.