Otsikko
Helmet-palvelulle on tapahtunut jotakin ikävää, kun se ei enää toimi entiseen tapaan.

Kysytty

Helmet-palvelulle on tapahtunut jotakin ikävää, kun se ei enää toimi entiseen tapaan. Saako sitä enää pelittämään niin, että kirjastokortin numeroa lukijaan näyttämällä saa lainauksen tehdyksi ja kortin numerolla saa myös tehdyksi varauksia?

Vastaus

Vastattu

Ikävä kuulla, ettei palvelu enää toimi entiseen tapaan. Veikkaisin, että vika on kuitenkin jossain muussa asiassa kuin koko Helmet palvelussa. Käväise lähimmän Helmet kirjaston palvelutiskillä tarkistamassa, mikä aiheuttaa ikävän ongelman. Se saadaan varmasti korjattua helposti.