Helmet:in sivuilta löytyy kirjailijan: Wilbur Smith teos: Kivihaukka mutta itse teosta ei ole…

Kysytty

Helmet:in sivuilta löytyy
kirjailijan: Wilbur Smith teos: Kivihaukka
linkistä: https://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb1519160
mutta itse teosta ei ole eikä sitä voi lainata.

Minä haluaisin nyt LAHJOITTAA Helmet:ille kyseisen (hyväkuntoisen) teoksen. Miten minun tulee toimia?

Samalla voin LAHJOITTAA kaksi muutakin saman kirjailijan (hyväkuntoista) teosta
nimiltään: "Valkoiset miehet" ja "Leopardi kulkee yössä".

Minä käytän Helmet:in Ison Omenan toimipistettä.
Pyydän, että vastaus lähetään sähköpostiini.

Vastaus

Vastattu

Varmaankin kirjastossa ollaan iloisia lahjoituksista varsinkin kun lahjoitus ei sisällä kovin isoa kirjamäärää.

Kirjastoissa ei yleensä etukäteen luvata ottaa lahjateoksia kirjaston kokoelmaan.

Arvelen kuitenkin että ainakin osa mainitsemistanne teoksista otetaan mielellään kirjaston kokoelmaan.

Pienen määrän lahjakirjoja voi tuoda kirjaston virkailijalle ja kertoa että kyseessä on kirjalahjoitus.