Otsikko
Heippa, tänä vuonna ilmestyi kirja, ehkä kesän aikana, nuorelta naislääkäriltä. Hän esiintyi eilen Me Naiset -ohjelmassa, mutta en nähnyt nimeä. Haluaisin…

Kysytty

Heippa,
tänä vuonna ilmestyi kirja, ehkä kesän aikana, nuorelta naislääkäriltä. Hän esiintyi eilen Me Naiset -ohjelmassa, mutta en nähnyt nimeä. Haluaisin varata hänen kirjansa. Hakuni ei tuottanut tulosta - sain paljon muuta.

Kiitos myös aiemmista kerroista, jolloin olen saanut tiedon, vastauksen.

Kuulasta syksyä!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisikohan etsimäsi kirja Emilia Vuorisalmen "Sekaisin LOVEsta" (Otava, 2015)? Alla on linkki kirjan tietoihin HelMetissä. Klikkaamalla kirjan kuvaa, voit lukea kirjan takakansitekstin. Teos on luettavissa myös e-kirjana, mutta siitäki on tällä hetkellä varausjono.

http://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb2205703__Svuorisalmi%20emi…