Onko Kouvolan kirjastton saatavilla kirja: Suomalainen keksijäinsinööri E.M.C.. Tigerstedt "Suomen Edion" A.M.Pertti Kuusela Insinääriteto Oy Aino…

Kysytty

Onko Kouvolan kirjastton saatavilla kirja:

Suomalainen keksijäinsinööri
E.M.C.. Tigerstedt "Suomen Edion"

A.M.Pertti Kuusela
Insinääriteto Oy

Aino suomenkileinen kirja Elimäeltä koteisin olevasta suuresta kekisjästä

Vastaus

Vastattu

Kyllä kirjaa on saatavilla Kouvolan kirjastoista. Elimäellä näytti olevan kaksikin kappaletta.