Harmittaa, kun olen unohtanut erään pikkupoikana lukemani äärimmäisen jännittävän kirjan nimen. Kirjassa neuvokas nuorukainen pakenee eräiden Afrikan maiden…

Kysytty

Harmittaa, kun olen unohtanut erään pikkupoikana lukemani äärimmäisen jännittävän kirjan nimen. Kirjassa neuvokas nuorukainen pakenee eräiden Afrikan maiden edustajien kanssa salamurhaajia tai muita ilkiöitä läpi Suomen (muistaakseni tämä oli perusjuoni). Konnat seuraavat seuruetta mustalla kuplavolkkarilla! Tunnistaisiko joku kirjan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyselimme asiaa valtakunnalliselta kirjastoammattilaisten sähköpostilistalta, mutta ilmeisesti kukaan kollegakaan ei ole teosta tunnistanut. Muistaisikohan joku palstamme lukijoista?