Otsikko
Hanna Talikainen laulaa laulun:Tanssi vielä hetki. Mikä on alkuperäisen laulun nimi ja kuka sen laulaa.

Kysytty

Hei,Hanna Talikainen laulaa laulun:Tanssi vielä hetki. Mikä on alkuperäisen laulun nimi ja kuka sen laulaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen kansallisbibliografian (Viola-tietokanta) mukaan "Tanssi vielä hetki" on Petri Munckin säveltämä ja sanoittama laulu, josta ei löydy muita tulkintoja kuin tämä Hanna Talikaisen laulama.

Heikki Poroila
HelMet-musiikkivarasto