Haluan tietää mitä tapahtuu Seitsemän tassua ja Penny- kirjoissa: Yhtä apinasirkusta ja valaita ja valheita. Auttaisitko minua? En ole lukenut niitä, joten…

Kysytty

Hei! Haluan tietää mitä tapahtuu Seitsemän tassua ja Penny- kirjoissa: Yhtä apinasirkusta ja valaita ja valheita. Auttaisitko minua? En ole lukenut niitä, joten haluan tietää, kiinnostaisiko.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjaston lasten sivuilta löytyy kirja-arvosteluja. http://www.lib.hel.fi/fi-FI/lastensivut/arvostelut/
Kirjoita hakulaatikkoon kirjailijan nimi Brezina, niin saat muiden lasten tekemiä arvioita Thomas Brezinan kirjoista. Tosin arvoita ei löydy valitettavasti mainitsemistasi kirjoista, mutta kylläkin eräistä muista kirjasarjan Seitsemän tassua ja Penny kirjoista.

Tässä lisäksi hieman esittelytekstiä kirjojen takakannesta:

Yhtä apinasirkusta / Brezina, Thomas
Jännittävä kertomus, jossa päähenkilö 14-vuotias Penny selvittää kolmen metsästä löydetyn simpanssin kohtaloa. Penny epäilee, että kyse on eläinten salakuljetuksesta.

Valaita ja valheita / Brezina, Thomas
Pennyllä on koiraongelmia, kun isoäidin häihin Havaijille ei noin vaan voi viedä koiria. Lisäksi Pennyn matkaintoa häiritsevät järkyttävät eläinrääkkäystapaukset.