Haluaisin tutustua sankarivainajien nimiluetteloon ym. tietoihin. Valitettavasti sähköpostiosoite hävisi! Saisinko sen. Kiitos.

Kysytty

Haluaisin tutustua sankarivainajien nimiluetteloon ym. tietoihin. Valitettavasti sähköpostiosoite hävisi!
Saisinko sen. Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tietokanta Suomen sodissa 1939 - 1945 menehtyneistä löytyy Internet-osoitteesta: http://kronos.narc.fi/menehtyneet/index.php . Sota-arkiston tiedoista tehty tietokanta Suomen sodissa 1939-1945 kaatuneista, kadonneista tai sotavammoihin kuolleista. Tietokannassa on yli 94 000 henkilöä, joita voi etsiä sukunimen, etunimen, syntymä- tai kuolinajan mukaan tai kunnittain.
Tietokanta Karjalaan jääneistä sankarivainajista on Internet-osoitteessa: http://www.ksv.mpoli.fi/haku.html . Karjalaisten sankarivainajien tiedostossa on tiedot niistä viime sodissa kaatuneista, jotka kuollessaan olivat kirjoilla rajan taakse jääneissa kunnissa ja rajantakaisessa Karjalassa syntyneet sodassa kaatuneet, jotka on haudattu luovutetun alueen hautausmaihin.

1 ääntä

Kommentit

missä wäinö frederik juvonen ammatti työmies 11/jr12 joukko osasto56/6 SYN 5.5 1906 TAI 1909KOTIKUNTA KUOPION MLK KUOLIKUNTA KIESTINKI MENETYMIS LUOKKA KAATUNU SIENATTU JA HAUDATTU SORTAVA MITEKÄ VAAVOITU SORTAVALON MLK KUNNASA TIERETÄ VAIMO NIMMEÄ TAI VANHEPIJE OLISI KIVA TIETTÄ SUKKUTUKEMUSETA VARTE TUULA PELKOLA

Minulla oisi tarpeettomana kuvakirja talvisodan sankarivainajista, sisällysluettelo nimen mukaan, kotikunta mainittu.