Haluaisin tietää, onko suvustani aiemmin tehty sukukirjoja. Miten toimin?

Kysytty

haluaisin tietää, onko suvustani aiemmin tehty sukukirjoja. Miten toimin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sukukirjoja ja artikkeleita suvuista 1990-luvulla asti voi tutkia kirjasta

Sukuhakemisto = Släktregister = Family index / Mether, Leif , 1949-2005. Suomen sukututkimusseura 1992

Lisäksi kannattaa tehdä halu Finna.fi-haku suvun nimellä. Tarkennetussa haussa voit rajata alasvetovalikosta haun aiheeseen sekä lisätä toisen hakusanan sukukirjat tai sukututkimus toiseen kenttään ja valita siihenkin rajauksen aihe. Suomen sukututkimusseurassa on käsikirjasto, sieltä voisit myös tiedustella. Seurasta saa myös apua sukututkimuksen aloittamiseen, Sukututkimuksen aloittaminen.