Onko Maunun suvusta (esiintyy mm. Kemin seudulla ja Ullavalla olemassa sukuhistoriaa tai muuta sukututkimukseen sopivaa aineistoa?

Kysytty

Onko Maunun suvusta (esiintyy mm. Kemin seudulla ja Ullavalla olemassa sukuhistoriaa tai muuta sukututkimukseen sopivaa aineistoa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysy lähikirjastosi kautta kaukolainaksi seuraavia julkaisuja:
Osara, Harri "Lammin Maunun jälkeläisiä": Koivumäet, Lautaojat, Myllykankaat (Tampere 2002).
Ylimaunu, Olli: Henrik Gabrielpoika Maunun (s. 1804) sukutietoa: juuret Simossa ja Keminmaalla (Tornio 2001).