Haluaisin tietää onko mahdollista ostaa cd-levyjä kirjastossa? Ei sellaisia joita on otettu pois kirjaston käytöstä, vaan saatavilla olevia. Cd-levyn nimi on…

Kysytty

Hei,

Haluaisin tietää onko mahdollista ostaa cd-levyjä kirjastossa?
Ei sellaisia joita on otettu pois kirjaston käytöstä, vaan saatavilla olevia. Cd-levyn nimi on Dj Orkidea-Taika Selected Works 98-03. Niitä on yhteensä 7kpl saatavilla (lainaksi/varatuksi lähimpään kirjastoon,eli onko mahdollista ostaa kyseinen levy? Jos niin mihin hintaan? Sekä miten käytännössä se tapahtuu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti emme myy Helmet kirjaston rekisterissä olevaa aineisto.
Kun aineisto on poistettu kirjaston rekisteristä, se saatetaan (kunnosta riippuen) myydä tai jopa lahjoittaa pois.

Kysymääsi levyä myydään sekä tiedostoina että levynä
esim. Discogs -sivustolla noin 60€ hintaan.
https://www.discogs.com/Orkidea-Taika-Selected-Works-98-03/release/2216…