Luin n. 2002-2008 välillä kirjan, missä on mustahko kansi, jossa oli kullanruskean sävyjä ja ehkä tyyliin ruskea silmä, ja päähenkilö ihastuu johonkin mieheen…

Kysytty

Hei!

Luin n. 2002-2008 välillä kirjan, missä on mustahko kansi, jossa oli kullanruskean sävyjä ja ehkä tyyliin ruskea silmä, ja päähenkilö ihastuu johonkin mieheen ja niillä on romanttista säätöä autiotalossa tai jotain, ja sitten se päähenkilö sanoo, että "Olen kuullut, että hajuaisti on ihmisen vahvin muisti. Mää muistan varmaan aina tän pölyn hajun?"

Kirjassa ollut romanttinen suhde päättyy huonosti ja luulen, että päähenkilö oli miestä jonkin verran nuorempi. Autiotalokohtaus tapahtui mielestäni syksyllä.

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti emme onnistuneet selvittämään, mikä kirja on kyseessä. Kirjasampo-palvelussa voit hakea kirjoja 'autiotalo'-hakusanalla ja katsoa, josko joku niistä olisi etsimäsi teos:

https://www.kirjasampo.fi/fi/search/kulsa/autiotalot%20