Otsikko
Haluaisin tietää montako osoitetta on helsingissä noin suurin piirtein tällä hetkellä.

Kysytty

Haluaisin tietää montako osoitetta on helsingissä noin suurin piirtein tällä hetkellä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tätä asiaa kannattaisi tiedustella valtakunnallisesta osoitepalvelusta, yhteystiedot löytyvät Helsingin seudun puhelinluettelon yrityshakemistosta hakusanalla Osoitetiedustelut, puhelinnumero 0600 0 1000 (1,67 € /min + pvm). He mahdollisesti pystyvät vastaamaan kysymykseenne.