Otsikko
Haluaisin tietää mitä pääasiassa lastattiin Suomesta lähteviin laivoihin Helsingin satamaradan päätepisteestä, Katajanokan laiturilta?

Kysytty

Haluaisin tietää mitä pääasiassa lastattiin Suomesta lähteviin laivoihin Helsingin satamaradan päätepisteestä, Katajanokan laiturilta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Palvelussamme on tähän kysymykseen jo aiemmin vastattu. Tässä vastaus:
Katajanokan sataman vientituotteista en löydä varsinaista tilastoa. Yleensä sen kautta kulki kappaletavara (pakattu tavara). Helsingistä vietiin enimmäkseen puutavaraa. Yleisesti ottaen pääkaupungin satamat olivat tuontisatamia.