Haluaisin tietää, minä vuosina seuraavat runot on kirjoitettu: 1) Jacques Prevert: Perhekuva 2) Bertolt Brecht: Tuleville sukupolville

Kysytty

Haluaisin tietää, minä vuosina seuraavat runot on kirjoitettu:
1) Jacques Prevert: Perhekuva
2) Bertolt Brecht: Tuleville sukupolville

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Bertolt Brecht kirjoitti runonsa "Tuleville sukupolville", saks. "An die Nachgeborenen", vuonna 1939 paanpaossa Tanskassa.

Jacques Prevertin runo "Perhekuva" on hyvin todennäköisesti ilmestynyt ensimmäisen kerran kokoelmassa Paroles vuonna 1946.