Haluaisin tietää lisää kirjailija Annie Daltonista. (kirjojen nimet mitä on kirjoittanut, missä asuu, onko lapsia, onko naimisissa, mitä tekee työkseen, onko…

Kysytty

Haluaisin tietää lisää kirjailija Annie Daltonista. (kirjojen nimet mitä on kirjoittanut, missä asuu, onko lapsia, onko naimisissa, mitä tekee työkseen, onko oikea nimi Annie Dalton?)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hakuteos "Something about the author" kertoo,että Dalton
(s. 1948) asuu Suffolkissa, Englannnissa.
Hän on työskennellyt monissa ammateissa, tarjoilijana, siivoojana ja tehdastyöläisenä, mutta nyt hän elättää itsensä kirjailijana. Dalton on naimisissa ja hänellä on kaksi tytärtä ja yksi poika.

Samoja tietoja löydät myös seuraavalta nettisivulta.
Sivulla on lueteltu myös Daltonin kirjoittamat kirjat.

http://www.fantasticfiction.co.uk/authors/Annie_Dalton.htm

Turun kaupunginkirjaston Aino-tietokannasta saat hakemalla tekijän nimellä (dalton, annie) suomenkielisten kirjojen nimiä

http://borzoi.kirja.turku.fi/Intro