Haluisin tietää kuinka monta kirjaa Annie Dalton on kirjoittanut yhteensä? Ja haluisin tietää kotimaa eli missä hän on syntynyt...

Kysytty

Haluisin tietää kuinka monta kirjaa Annie Dalton on kirjoittanut yhteensä? Ja haluisin tietää kotimaa eli missä hän on syntynyt...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Annie Daltonilta on julkaistu suomeksi neljä kirjaa, jotka kuuluvat Enkeliakatemia-sarjaan: Siivet selkään (2003), Vehkeilyä (2003), Korkealentoa (2004) ja Vallankahvassa (2004). Listan kaikista Daltonin kirjoittamista kirjoista löydät esim. osoitteesta http://www.isfdb.org/cgi-bin/ea.cgi?Annie_Dalton.

Annie Dalton on syntynyt Englannissa ja asuu siellä edelleen.