Otsikko
Onko Suomen kielellä saatavilla jotain teosta juustojen valmistuksesta? Ja nimenomaan kypsytettyjen, eli ns. meijerijuustojen valmistuksesta?

Kysytty

Onko Suomen kielellä saatavilla jotain teosta juustojen valmistuksesta? Ja nimenomaan kypsytettyjen, eli ns. meijerijuustojen valmistuksesta? Eikä siis mitään pelkkää luetteloa juustolajeista vaan nimenomaan valmistusohjeita? Teoksen iällä ei ole väliä, vanhatkin kirjat löytyy viimeistään varastokirjastosta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomenkielisiä juustoja ja niiden valmistuksesta kertovia kirjoja löytyi Helmet-Finna ja Finna hauilla seuraavat linkit: Linkki Helmet-haun tuloksiin, Linkki Finna-haun tuloksiin.

Haku tehtiin yhdistämällä hakusanoiksi juusto, meijerijuustot ja valmistus, sekä rajaamalla kieli suomen kieleksi.