Miten monta kirjaa Annie Dalton on kirjoittanut? Mikä on hänen syntymäpäivänsä?

Kysytty

Miten monta kirjaa Annie Dalton on kirjoittanut? Mikä on hänen syntymäpäivänsä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Annie Daltonin tiedoista ei löydy kuin hänen syntymävuotensa 1948. Lisää tietoa löytyy kirjailijan kotisivulta www.fantasticfiction.co.uk/d/annie-dalton. Kirjailija on antanut itsestään julkisuuteen todella niukasti tietoja. Annie Daltonilta on suomennettu vain 4 Enkeliakatemia-sarjan teosta, ei muuta.
Päivi Oikkonen
Lappeenrannan maakuntakirjasto