Otsikko
Anne Daltonilla on kirjasarja enkeliakatemia. Montako osaa on tähän mennessä sitä sarjaa ilmestyny ja minkä nimisiä osia?

Kysytty

Anne Daltonilla on kirjasarja enkeliakatemia. Montako osaa on tähän mennessä sitä sarjaa ilmestyny ja minkä nimisiä osia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Annie Daltonin Enkeliakatemia-sarjaan on ilmestynyt neljä kirjaa:
Siivet selkään 2003
Vehkeilyä 2003
Korkealentoa 2004
Vallan kahvassa 2004

Kirjoja on ilmestynyt englanniksi jo 9 kappaletta ja kirjailija on ilmoittanut, että sarjaan tulee ainakin 12 osaa. Tietoa uusista suomennoksista ei kuitenkaan ainakaan vielä ole.

Lukuiloa!