Haluaisin tietää, että mistä löytyisi -tai löytyykö ollenkaan- jotain tieto kirjaa sähkö kaavioista?! Pitäisi löytää tietoa gagiva freccian sähkökaaviosta...

Kysytty

Haluaisin tietää, että mistä löytyisi -tai löytyykö ollenkaan- jotain tieto kirjaa sähkö kaavioista?! Pitäisi löytää tietoa gagiva freccian sähkökaaviosta...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti en löytänyt mitään kirjaa tuon kevytmoottoripyörän sähkökaavioista, sen sijaan internetistä löytyy ilmoitustaulu vanhojen moottoripyörien kanssa ahertaville osoitteesta http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?t=57864&sid=29c92b0fb17ec726e4… . Sinne voi jättää omia "avunpyyntöjä" tai lueskella toisten ilmoituksia, josko vaikka jollakin olisi kyseiset sähkökaaviot.