Löytyykö moottoripyörä IC (IZH venäläisittäin) historiaa tai mitään sitä käsittelevää kirjaa?

Kysytty

Löytyykö moottoripyörä IC (IZH venäläisittäin) historiaa tai mitään sitä käsittelevää kirjaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

IC-moottoripyöristä löytyy tietoa ainakin seuraavista kirjoista:

Maailman moottoriajoneuvot, osa 4, sivu 175
Juurikkala, Jussi: Moottoripyörä Suomessa, s. 48-53

Kirjojen saatavuuden Tampereen kaupunginkirjastossa voit tarkistaa verkkokirjastostamme osoitteessa http://kirjasto.tampere.fi:8000/ tai kysymällä kirjastosta.