Haluaisin tietää Australian kansallislaulun Walzing Matilda suomenkieliset sanat. Ensimmäinen kertosäe menee jotenkuten: "Reppuni rakkain, taakkani armain,…

Kysytty

Haluaisin tietää Australian kansallislaulun Walzing Matilda suomenkieliset sanat. Ensimmäinen kertosäe menee jotenkuten: "Reppuni rakkain, taakkani armain, tanssitkos valssin Matildani mun..." Säkeistöjä on muistaakseni 4, ja viimeinen kertoo lähteestä. Koulussa ollaan ko. laulua veisattu eli jostain kokoelmasta sen luulisi löytyvän.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Australian epävirallinen kansallislaulu Waltzing Matilda on suomeksi nimeltään Balladi lammasvarkaasta. Sanat kappaleeseen löydät teoksesta Suuri toivelaulukirja 4 (http://www.helmet.fi/record=b1768876~S9*fin).

15 ääntä

Kommentit