Haluaisin saada YLEn tai Helsigin Sanomien julkaiseman luettelon 100 maailman kirjallisuuden klassikkoa (merkkiteosta) tms. millä nimellä tämä mahdettiinkaan…

Kysytty

Haluaisin saada YLEn tai Helsigin Sanomien julkaiseman luettelon 100 maailman kirjallisuuden klassikkoa (merkkiteosta) tms. millä nimellä tämä mahdettiinkaan julkaista viime vuonna millenniumin merkeissä. Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

YLE:n ohjelmistossa sekä tv:ssa että radiossa viime vuonna ollut "tuhat vuotta - sata kirjaa" -ohjelman luettelo sadasta kirjasta löytyy internetistä osoitteesta http://www.satakirjaa.fi/ .

0 ääntä

Kommentit