Onko esim. Facebook-ryhmiä tai yhdistyksiä, kerhoja ym. Suomessa kotiseudulleen paluumuuttaneille ihmisille. Monet muuttavat lapsuuden maisemiin eläkkeelle…

Kysytty

Onko esim. Facebook-ryhmiä tai yhdistyksiä, kerhoja ym. Suomessa kotiseudulleen paluumuuttaneille ihmisille. Monet muuttavat lapsuuden maisemiin eläkkeelle jäätyään, keski-iässä, tai 3-kymppisinä. Luulisi että joku olisi keksinyt tälle porukalle jo yhdistymis-reitin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Facebookista löytyy ainakin kaksi erillistä paluumuuttajat-ryhmää. Toinen on tarkoitettu juuri ulkomailta Suomeen takaisin muuttaneille henkilöille ja toinen on omistettu vuonna 2012 nähtyyn tv-sarjaan joka pyöri TV2:lla.

Löytääksesi nämä ryhmät tulee sinun vain kirjoittaa hakupalkkiin "Paluumuuttajat". Ensimmäinen hakutulos on juuri ryhmä joka on tarkoitettu Suomeen takaisin muuttaneille.