Haluaisin ostaa uuden kirjastokortin. Paljonko se maksaa ja mitä minun pitää ottaa mukaan korttia ostaessani? Olen Helsingin kaupunginkirjaston asiakas.

Kysytty

Haluaisin ostaa uuden kirjastokortin. Paljonko se maksaa ja mitä minun pitää ottaa mukaan korttia ostaessani? Olen Helsingin kaupunginkirjaston asiakas.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aikuinen yli 15-vuotias tarvitsee kuvallisen, virallisen henkilötodistuksen korttia hakiessaan. Ensimmäinen kortti ei maksa mitään, jos kortti on kadonnut tai hankkii uuden jo olemassaolevan tilalle, se maksaa 3 euroa.
Lapsi tarvitsee aina vanhemman tai muun aikuisen takaajaksi kortilleen.Lapsen kortti on myös ilmainen, mutta kadonnut maksaa 2 euroa. Kirjaston sivulta osoitteesta:http://www.lib.hel.fi/ kohdasta lomakkeet löytyy
lomake lapsen kortin hankintaa varten.