Haluaisin ostaa Tunnelirotta nimisen kirjan, Michael Connely kirjoittaja.

Kysytty

Hei

haluaisin ostaa Tunnelirotta nimisen kirjan, Michael Connely kirjoittaja. Uuden tai käytetyn.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Michael Connellyn Tunnelirotta (Black echo, suom. Mikä Tiirinen, Gummerus ) julkaistiin suomeksi vuosina 1998, 1999 ja 2001. Kyseessä on siis sen verran vanha teos, että sitä ei saa enää uutena. Sinun kannattaa etsiä teosta antikvariaateista. Helpoiten se käy nettiantikvariaateista.Googlettamalla teoksen nimellä päädyt helposti nettiantikvariaattien sivuille.

Näyttää siltä, että Tunnelirottaa on tälläkin hetkellä myytävänä nettiantikvariaateissa.